نصب | +۱۰ میلیون |
From ۲۰۷،۰۶۶ Rates | 4.6 |
Category | رفت و آمد |
Size | ۵۱ مگابایت |
Last Update | ۲۸ آبان ۱۴۰۳ |
نصب | +۱۰ میلیون |
From ۲۰۷،۰۶۶ Rates | 4.6 |
Category | رفت و آمد |
Size | ۵۱ مگابایت |
Last Update | ۲۸ آبان ۱۴۰۳ |
تپسی، اپلیکیشن درخواست خودرو و پیک است که سفرهای درونشهری و ارسال بسته را برای شما آسان میکند. با نصب تپسی روی تلفن هوشمند یا تبلت میتوانید به راحتی و با قیمتهای بهصرفه استفاده از خدمات حمل و نقل آنلاین را در فضایی امن تجربه کنید.
اگر به اینترنت، تلفن همراه و تبلت دسترسی ندارید، میتوانید با شمارهگیری 1630 و اعلام مبدا و مقصدتان، درخواست خودرو یا پیک را به صورت تلفنی ثبت کنید.
چرا تپسی؟
· تنوع سرویسهای سفر درونشهری و ارسال بسته
· دسترسی شبانهروزی به سرویسهای حمل و نقل
· پشتیبانی در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانهروز
· تخمین زمان پایان سفر هنگام ثبت درخواست خودرو یا پیک
· بسته امنیت مسافر تا یک ساعت پس از پایان سفر
· دسترسپذیری برای افراد دارای معلولیت حرکتی، ناشنوا و نابینا
· سرویسهای هوشمند
· برخورداری از امتیازات و تخفیفها در باشگاه مشتریان (سفینه تپسی)
· امکان استفاده از خدمات سازمانی
سرویسهای تپسی برای سفرهای درونشهری
🚗 کلاسیک: سرویس کلاسیک تپسی انتخابی سریع و آسان برای رسیدن به مقصدتان در هر ساعتی از شبانهروز است.
🚕 تاکسی: با انتخاب سرویس تاکسی تپسی، تاکسیهای زرد یا سبز شما را به مقصدتان میرسانند. این سرویس در حال حاضر در تهران فعال است.
🚙 پلاس: در سرویس پلاس تپسی، خودرویی با مدل بالاتر و عمر کمتر، شما را به مقصد میرساند. سفیران این سرویس، سفیرانی هستند که بالاترین امتیاز را از مسافران دریافت کردهاند. این سرویس در حال حاضر در تهران فعال است.
👥 لاین: تپسیلاین سرویسی است که امکان سفر اشتراکی را برایتان فراهم میکند. در این سرویس شما با مسافر دیگری که هممسیرتان است، همسفر میشوید و هزینه سفرتان را به صورت اشتراکی میپردازید.
سرویسهای ارسال بسته با تپسی
🛵 موتوپیک: سرویس موتوپیک، مناسب زمانی است که میخواهید بستهها و مرسولاتتان را با موتور و در کوتاهترین زمان به مقصد برسانید.
📦 اتوپیک: اتوپیک سرویسی برای ارسال بستههای شما با خودرو است. این سرویس، برای زمانی مناسب است که بستههای شما، با موتور قابل ارسال نیستند و یا در زمان جابجایی، نیاز به مراقبت بیشتری دارند.
سرویس همیار تپسی، خرید به جای شما
با سرویس همیار تپسی کافیست سوپرمارکت یا داروخانه مورد نظر خود را به عنوان مبدا مشخص کنید و لیست خریدتان را داخل اپلیکیشن بنویسید تا سفیر به جای شما خرید کند و به شما تحویل دهد.
امنیت سفر با تپسی
یکی از نقاط تمایز تپسی، امکانات ویژه برای تامین امنیت سفر است که شامل این موارد میشوند:
به اشتراک گذاشتن سفر: در طول سفر، میتوانید از طریق منوی اپلیکیشن، وارد قسمت «امنیت سفر» شوید و با استفاده از گزینه «سفرم را به اشتراک بگذار» موقعیت لحظهای خود را برای خانواده یا دوستانتان بفرستید.
همچنین با فعال کردن «اشتراکگذاری خودکار سفر» از طریق قسمت «امنیت سفر» در منوی اپلیکیشن، موقعیت مکانی خود را به صورت خودکار در همه سفرها برای نزدیکانتان ارسال کنید.
ارتباط با واحد امنیت: اگر در طول سفر، احساس نگرانی کردید، میتوانید دکمه امنیت سفر را بزنید و با انتخاب «در شرایط خطرناکی هستید؟» واحد امنیت تپسی را از وضعیت خودتان باخبر کنید تا کارشناسان امنیت، در لحظه اقدامات لازم را انجام دهند. این قابلیت، از لحظه پذیرش درخواست سفر توسط سفیر تا یک ساعت پس از پایان سفر، فعال است.
دسترسپذیری تپسی برای معلولان حرکتی، ناشنوایان و نابینایان
افراد دارای معلولیت به راحتی میتوانند از تپسی استفاده کنند. تپسی برای افرادی که از ویلچر استفاده میکنند، خدمات ویژهای دارد و از سفیرانی که سفرهای این افراد را قبول میکنند کمیسیون دریافت نمیکند.
کاربران نابینا میتوانند با استفاده از اپلیکیشنهای واسط ویژه افراد نابینا، بهراحتی با تپسی کار کنند. مسافران و سفیران ناشنوا هم میتوانند در بخش تنظیمات، ناشنوا بودنشان را مشخص کنند تا در زمان درخواست سفر، با اعلام موضوع به سفیر، از تماس تلفنی با فرد ناشنوا جلوگیری شود. پیامرسان داخل اپلیکیشن هم این امکان را به کاربران ناشنوا میدهد که راحتتر با سفیر در ارتباط باشند.
خدمات تپسی برای سازمانها
تپسی، خدمات ویژهای را برای شرکتها و سازمانها در نظر گرفته و با پنل سازمانی امکان درخواست همزمان برای تعداد نامحدود خودرو و پیک را فراهم کرده است. پنل سازمانی تپسی، این امکانات را به شرکتها و سازمانها میدهد:
· تعریف چهارچوبهای مشخص برای سفرهای کارکنان سازمان
· استفاده کارکنان از کیفپول سازمانی در سفرها
· نظارت بر سفرها
· گزارشگیری آنلاین
· دریافت صورتحساب خودکار
پیشنهادات هوشمندانه تپسی
تپسی با قابلیتهای هوشمندانه و با توجه به تاریخچه سفرهایتان، پیشنهادهایی به شما میدهد که سفری راحتتر، بهصرفهتر و سریعتر را تجربه کنید.
استفاده از امتیازات و تخفیفها در باشگاه مشتریان (سفینه تپسی)
هر سفر با تپسی، امتیاز دارد و این امتیازها میتوانید از فروشگاههای باشگاه مشتریان تپسی، از تخفیفات گردشگری، فرهنگی، خرید کالا و ... بهرهمند شوید.
سفرهای چند مقصده با تپسی
در زمان مشخص کردن مقصد، میتوانید چند مقصد را برای سفرتان در نظر بگیرید. اگر هم در طول سفر تصمیم گرفتید مقصد دوم داشته باشید میتوانید قابلیتهای انتخاب مقصد دوم در طول سفر استفاده کنید.
امتیازدهی به سفیران در تپسی
بعد از اتمام هر سفر با تپسی، میتوانید با توجه به عملکرد سفیر به او از ۰ تا 10 امتیاز بدهید و نشان مناسب را سفیرتان را انتخاب کنید. در صورت نارضایتی از سفر، میتوانید دلیل عدم رضایت خود را نیز شرح دهید. همه این امتیازات بهدقت در تپسی بررسی میشوند تا کیفیت خدمات و سفرها حفظ شوند.
سرویسهای پرداخت هزینه سفرها در تپسی
· پرداخت نقدی
· پرداخت آنلاین با استفاده از کارتهای عضو شتاب
· کیف پول تپسی و شارژ و استفاده از موجودی آن برای پرداخت هزینه سفر
· شارژ مستقیم با استفاده از اتصال اپلیکیشن تپسی و حساب بانکی و شارژ خودکار کیف پول تپسی برای پرداخت هزینه سفرها
شهرهایی که تپسی در آنها فعال است
تپسی در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه، لاهیجان، رشت، انزلی، تبریز، ساری، یزد، کرمان، قم، اهواز، بابل، قائمشهر، آمل، کرمانشاه، گرگان، قزوین، اراک، نیشابور، اردبیل، همدان، بجنورد، محمودآباد و نور فعال است.
ارتباط با تپسی
از طریق کانالهای زیر میتوانید از تخفیفها، مسابقهها، قرعهکشیها و اخبار تپسی اطلاع پیدا کنید.
وبسایت: www.tapsi.ir
تلگرام: telegram.me/tapsi_cab
اینستاگرام: instagram.com/tapsi_ir
اگر نیاز به ارتباط با پشتیبانی تپسی دارید با شماره ۱۶۳۰ تماس بگیرید.