نصب | +۵۰ |
از ۱۶ رأی | ۴.۶ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ |
نصب | +۵۰ |
از ۱۶ رأی | ۴.۶ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ |
چگونه مشتریان را وادار به خرید کنید؟!
چگونه بیشتر، آسان تر و سریع تر از آنچه تصور می کردید فروش خود را افزایش دهید؟!
اگر به روانشناسی فروش اعتقاد داشته باشید با بکارگیری تکنیک های آن می توانید یک رهگذر ساده را به یک مشتری همیشگی خود تبدیل کنید.
کافی است دام های روانشناسی تبلیغات و فروش را بدانید و بکار ببرید..
محققان دریافتهاند که میتوانید در گفتگوی فروش از چند «محرک» روانشناختی استفاده کنید که منجر به خرید فوری مشتری میشود. با این روش دیگر نیازی به فرایند طولانی فروش نیست. این محرکها در اغلب فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی موفق استفاده میشوند تا افراد را از بیعلاقگی کامل به اشتیاق زیاد برای خرید بکشانند. گاهی این اتفاق در بازه زمانی ۳۰ تا ۶۰ ثانیهای پخش آگهی تلویزیونی رخ میدهد. از این محرکها میتوان در فروش هم استفاده کنید.