نصب | +۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | سرگرمی |
حجم | ۲۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |
نصب | +۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | سرگرمی |
حجم | ۲۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |
دیتامات پلتفرم پایش رسانهای آژانس ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات مات است که با بررسی و تحلیل رفتار مخاطبان رسانههای دیداری، به برندها کمک میکند شناختی دقیق و دادهمحور نسبت به نیاز و سلیقهی مخاطبان بدست آورند و تبلیغاتی بهینهتر داشته باشند.
به کمک دیتامات، برای دانستن اینکه «مخاطبان شما در کدام محدودهی سنی قرار میگیرند؟»، «چه نوع محتوایی برای آنها جذابتر است؟» یا «کدام ساعات شبانهروز ترافیک بیشتری دارند؟» و «نرخ تعامل در کدام رسانهها بالاتر است؟» به جای حدس و گمان به دادهها تکیه میکنیم و پایش داده محور، ما را در انتخاب راهبرد تبلیغاتی موثر و بهینهسازی بودجه تبلیغاتی یاری میکند.
باید پذیرفت که در زمانه کنونی، موفقیت بدون اتکا به دادهها امکانپذیر نیست و در عصر اطلاعات، تبلیغات موفق تبلیغاتی بهینه و داده محور است. دیتامات با توجه به همین ایده در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد تا پاسخگوی نیاز برندهای داخلی در زمینه تبلیغات باشد. دیتامات یک پلتفرم پایش رسانهای است که از اهرم دیتا برای بهینهسازی تبلیغات استفاده میکند. اپلیکیشن دیتامات با پایش عادت روزانه مخاطبان رسانههای تصویری به برندها کمک میکند ضمن داشتن شناختی عمیقتر از جزئیات تعامل مخاطبان با رسانههای تصویری، تبلیغاتی بهینه و موثر داشته باشند.