نصب | +۲۰۰ هزار |
از ۶،۵۸۴ رأی | ۴.۵ |
دستهبندی | کودک |
حجم | ۳۶ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱ مهر ۱۴۰۳ |
نصب | +۲۰۰ هزار |
از ۶،۵۸۴ رأی | ۴.۵ |
دستهبندی | کودک |
حجم | ۳۶ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱ مهر ۱۴۰۳ |
با همکاری گروه فرهنگی برهان و با حمایت سازمان فضای مجازی سراج تقدیم می کند:
دختران بهشتی در حجاب برتر
نرم افزار آموزشي دختران بهشتي برنامه اي آموزش محور جهت ترويج مفهوم حجاب از سنين پايه است كه سعی شده است اصول روانشناختی آموزش به کودک در آن رعایت شده و ضمن سادگی و سهولت کار با نرم افزار برای کودک ، به تدریجی بودن آموزش حجاب و نیز استمرار آن بواسطه قراردادن عناصر جذاب جهت ترغیب کودک به انجام بازی ، به اصول آگاهی بخشی و لحاظ شرایط مختلف کودکان از نظر روانشناسی با در نظر گرفتن بخش های متنوع ، مد نظر قرار گرفته و داراي ويژگي هاي كلي زير است:
محور اصلي اين نرم افزار علاوه بر آموزش آسان و مبتني بر تشويقِ مفاهيمي نظير محرم و نامحرم و پوشش در برابر نامحرم بصورت مصداقي همراه با مثال و بازي ، تصوير سازي مثبت ذهني از حجاب در ذهن و فكر كودك طي كار با بخش هاي مختلف نرم افزار از رنگ آميزي گرفته تا پازل و بازي و داستان و ... مي باشد.به عبارت ديگر در اين برنامه كودك در تمامي بخش ها شاهد فضايي شاد از رنگها و تصاويري زيبا و خندان از دختراني با حجاب است كه در حين بازي در بخش هاي مختلف اين ذهنيت براي كودك ايجاد مي شود كه حجاب و پوشش با مفاهيمي نظير نشاط و شادي و زيبايي در تضاد نيست ؛ دقيقا خلاف آنچه كه در جامعه و حتي گاه در رسانه ها بصورت ضمني تبليغ مي شود كه دختران و زنان باحجاب عموما افرادي غمگين ، بدون نشاط و كم تحرك و حتي كم سواد نشان داده مي شوند و بالعكس دختران و زنان بي حجاب عمدتا شاد و پرتحرك و تحصيلكرده معرفي مي شوند.اهميت اين قسمت از رسالت نرم افزار ( تصوير سازي مثبت ذهني از حجاب ) از بخش آموزشي برنامه كمتر نيست
يكي ديگر از مهمترين امتيازات اين نرم افزار ، صداگذاري بخش هاي مختلف برنامه توسط كودكان 3 و 7 و 9 ساله است . اين موضوع باعث مي شود كه كودك حين كار با اين نرم افزار ارتباط عميق تري با بخش هاي مختلف خصوصا قسمت آموزش و داستان كه از مهمترين حوزه هاي برنامه مي باشند ، برقرار نموده و ميزان اثربخشي آموزش حجاب افزايش يابد
از ديگر امتيازات اين برنامه آن است كه آموزش ها در بستري كاملا تعاملي با كودك و مبتني بر تشويق صورت مي پذيرد . به گونه اي كه كودك پس از آنكه در بخش آموزش با جمله اي كوتاه ولي روشن ، عبارت آموزشي را در خصوص محرم و نامحرم و يا پوشش در برابر نامحرم با صداي كودك هم سن و سال خود مي شنود ، بلافاصله در قالب يك بازي با همان موضوع آموزش داده شده تعامل را شروع مي نمايد و در صورت اجراي صحيح بازي ، تشويق می شود .اين روش اثربخشي آموزش را چند برابر مي نمايد