نصب | +۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۱ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ |
نصب | +۱۰ |
از ۱ رأی | ۵ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۱ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ |
در این کتاب سعی بر آن بوده است تا گوشه ای از موضوع گسترده اخلاق در بازاریابی را مورد بررسی قرار دهیم . در این خصوص به مواردی چون:تعریف اخلاق،فایده اخلاق، لزوم اهمیت اخلاق برای کارگزاران،ابعاد مختلف اخلاق در بازاریابی، چکونگی ایجاد اصول اخلاقی در بازاریابی،راهکارهای مقابله با معضلات اخلاقی و اخلاق بازاریابی بین المللی و اسلامی اشاره شده است.